VERZENDING

Moet ik thuis zijn om mijn GymDonkey-pakketje aan te nemen?
Je ontvangt je GymDonkey in een brievenbuspakketje met track & trace-nummer. Je hoeft dus niet thuis te zijn om jouw GymDonkey te ontvangen. Bij bestelling van 2 of meer producten verzenden wij via reguliere pakketpost.

Wat zijn de verzendkosten?
Nederland: De kosten van het verzenden van je bestelling binnen Nederland kan je vinden op de checkout pagina.

Buitenland: De kosten van het verzenden van je bestelling naar het buitenland kan je vinden op de checkout pagina

Hoe lang neemt de verzending in beslag?
Nederland: 1-2 werkdagen
België: 1-2 werkdagen
Europa: 2-4 werkdagen

Hoe check ik de bezorgstatus van mijn bestelling?
Je kunt je bestelling eenvoudig volgen via de link in de e-mail met de verzendbevestiging.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nog niet heb ontvangen?
GymDonkey has got your back! Stuur een e-mail naar team@gymdonkey.nl of app 06 53 88 91 53 en we helpen je!

Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment verzenden wij naar adressen binnen Nederland en Europa.

RETOUR EN VERGOEDING

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?
Download je retourformulier via deze pagina.

https://gymdonkey.shipping-portal.com

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn artikel retourneer?
We vergoeden indien mogelijk je verzendkosten.

Hoe ontvang ik mijn geld terug?
We zullen het betreffende bedrag aan je terugbetalen binnen 14 dagen vanaf het moment dat we:
jouw online bestelling hebben ontvangen in ons magazijn; of
door jou op de hoogte worden gesteld dat je hebt besloten af te zien van de verkoopovereenkomst. Binnen deze 14 dagen dien je ofwel (a) ons te hebben voorzien van bewijs dat je je online bestelling hebt geretourneerd; of (b) we hebben je online bestelling ontvangen in ons magazijn.

We zullen je per e-mail op de hoogte stellen zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen.